Цікава англійська

Завдання вчителя: дати дітям можливості розвивати мислення, стимулювати їх інтерес до вивчення англійської мови,надати їм більше автономії у роботі на уроці.
Не лише сприймати, завчати й розуміти, а ще й аналізувати, оцінювати й створювати щось своє, власне. Потрібно включати учнів у процес навчання. Такого включення можливо досягти використовуючи питання на розуміння інструкцій вчителя під час уроку. Використовуючи питання на перевірку розуміння інструкцій вчителя (ICQ-instruction checking questions) потрібно не давати готових відповідей, уникати питання, на які можна відповісти лише «так» або «ні». Альтернативні питання та можливість вибору условного сигналу на уроці, як і можливість вибору з двох завдань, дає учням відчуття, що вони не є пасивними учасниками процесу навчання, а працюють разом з вчителем.
При поділі на групи учні отримують картки і їм вчитель дає завдання, розділитись на 2-4 групи(як зручно вчителеві), учні мають самі зрозуміти, як саме їм розділитись на групи, наприклад за формою,кольором, малюнком на картці, тощо.
Практичні завдання:
-Make a compliment.
Учні стають у коло і кожен робить комплімент іншому по черзі, один за одним.
-Brainstorming
У парах учні згадують якомога більше слів (або виразів) за певною темою
-What does your name mean?
Потрібно знайти й записати прикметник , що починається на першу букву імені учня й характеризує людини.
-Your symbol
Підходить до 1го знайомства. На аркуші паперу потрібно намалювати свій символ та своє ім’я, й пояснити іншим, чому саме такий символ підходить, якомога більшій кількості людей з групи
-Memory challenge
В парах потрібно згадати й записати якомога більше слів , які вивчали на попередньому уроці за певний час
-Board Race
У командах, учні вишикуються у лінію і по черзі виходять до дошки й записують слова за темою, яку вивчають
-Last One Standing
Учні стають у коло. По черзі називають слова за вивченою темою.Слова не мають повторюватись. Той, хто не знає слова-вибув з гри. Виграє той, хто лишився стояти останнім.
-Crack the code. Анаграми(переплутані букви у словах). Можна закодувати назву теми, назву тексту, дати ключ для розгадки, але не повний. Наприклад, кодування-алфавіт навпаки(A=Z,B=A,C=B,…) або алфавіт на крок назад (A=Z,B=AC=B,…)
-Prediction
За малюнком відгадайте, якою буде тема уроку,яке хобі у людини, яку ви бачите на малюнку, що буде далі за стоп-кадром
-Finish the quote
Запропонуйте свої варіанти закінчення цитати.
-Classroom survey
Видати 3-5 питаннь за темою, учні питають один одного та роблять нотатки з відповідями.Можна задати кількість людей, з якими треба поговорити, можна попросити опитати якомога більше. Потім підвести короткий підсумок, які відповді хто дав на питання.
-Mingle (Find someone who…)
Одне(або до 3 питань) задати якомога більшій кількості учнів за певний час, щоб знайти когось,хто…(любить моркву, наприклад)
-Pyramid discussion
На питання учні відповідають спочатку самі(до 1 хвилини), потім у парі(теж до 1 хв), а потім у групі, і нарешті-з цілим класом.
-Thinking hat
2 команди з ведучими в кожній. У кожного ведучого набір слів(у капелюшку, пакетику, конвертику). Ведучий виймає слово та пояснює його своїй команді. Забороняється називати слово, показувати його, підказувати, потрібно пояснити слово їншими словами. Завдання обмежене у часі. Виграє та команда, яка вгадала найбільше слів.
-Broken text
Учні отримують частини тексту, який вони мають прочитати, потім переказати своїй команді і розташувати у правильному порядку. Той,хто читає, не має права давати чи показувати текст іншим учням з групи.
-Sit down/Stand up
1)Обирається слово з пісні, почувши його учні мають встати або сісти
2)З тексту пісні обирається 6 слів, які записані на дошці. Кожен учень обирає три слова з шести написаних, записує їх й словник. Вчитель читає текст, учні слідкують і як тільки чують слово, з трьох записаних ними вони встають і швидко сідають.
-Say only those words
Вчитель обирає слова з тексту, пише їх на дошці.Читає текст,завдання учнів,коли вони чують ці слова-прочитати їх хором.


                                            How to Praise Your Students                     

                                 REMEMBER, A SMILE IS WORTH 1,000 WORDS

1. • You're on the right track now!
2. • You've got it made.
3. • Super!
4. • That's right!
5. • That's good.
6. • You're really working hard today.
7. • You are very good at that.
8. • That's coming along nicely.
9. • Good work!
10. • I'm happy to see you working like that.
11. •  That's much, much better!
12. •  Exactly right.
13. •  I'm proud of the way you worked today.
14. •  You're doing that much better today.
15. •  You've just about got it.
16. •  That's the best you've ever done.
17. •  You're doing a good job.
18. •  That's it!
19. •  Now you've figured it out.
20. •  That's quite an improvement.
21. •  Great!
22. •  I knew you could do it.
23. •  Congratulations!
24. •  Not bad.
25. •  Keep working on it. You're improving.
26. •  Now you have it!
27. •  You are learning fast.
28. •  Good for you!
29. •  Couldn't have done it better myself.
30. •  Aren't you proud of yourself?
31. •  One more time and you'll have it.
32. •  You really make my job fun.
33. •  That's the right way to do it.
34. •  You're getting better every day.
35. •  You did it that time!
36. •  That's not half bad.
37. •  Nice going.
38. •  You haven't missed a thing!
39. •  Wow!
40. •  That's the way!
41. •  Keep up the good work.
42. •  Terrific!
43. •  Nothing can stop you now.
44. •  That's the way to do it.
45. •  Sensational!
46. •  You've got your brain in gear today.
47. •  That's better.
48. •  That was first class work.
49. •  Excellent!
50. •  That's the best ever. 51. •  You've just about mastered it.
52. •  Perfect!
53. •  That's better than ever.
54. •  Much better!
55. •  Wonderful!
56. •  You must have been practicing.
57. •  You did that very well.
58. •  Fine!
59. •  Nice going.
60. •  You're really going to town.
61. •  Outstanding!
62. •  Fantastic!
63. •  Tremendous!
64. •  That's how to handle that.
65. •  Now that's what I call a fine job.
66. •  That's great.
67. •  Right on!
68. •  You're really improving.
69. •  You're doing beautifully!
70. •  Superb!
71. •  Good remembering.
72. •  You've got that down pat.
73. •  You certainly did well today.
74. •  Keep it up!
75. •  Congratulations. You got it right!
76. •  You did a lot of work today.
77. •  Well, look at you go.
78. •  That's it.
79. •  I'm very proud of you.
80. •  Marvelous!
81. •  I like that.
82. •  Way to go!
83. •  Now you have the hang of it.
84. •  You're doing fine!
85. •  Good thinking.
86. •  You are really learning a lot.
87. •  Good going.
88. •  I've never seen anyone do it better.
89. •  Keep on trying.
90. •  You outdid yourself today!
91. •  Good for you!
92. •  I think you've got it now.
93. •  That's a good (boy/girl).
94. •  Good job, (person's name).
95. •  You figured that out fast.
96. •  You remembered!
97. •  That's really nice.
98. •  That kind of work makes me happy.
99. •  It's such a pleasure to teach when you work like that.

100. •  I think you're doing the right thing.




Немає коментарів:

Дописати коментар